Shoppe~In

SaHaBaT @ FrienDs

29 January 2009

Menyelusuri Jalan-jalan Kenangan

Macam best je title nie...
Sebenarnya hari ahad lepas, 25 Januari 2009 aku pergi Mentakab memenuhi jemputan kahwin super-duper senior kot..hehehe

Sepanjang perjalanan lebih kurang 2 jam tu aku layan jiwang. Sebab???
Jalan-jalan yang the driver a.k.a en fadzly bawak tu adalah jalan yang pernah aku lalui sepanjang 3 tahun di Jengka dahulu. Teringat balik memori nek Metrobus dr stesen bas Pekeliling ke Jengka.

Masa dalam perjalanan tu ada gak berpapasan dengan ex-favorite bas tu, tapi sayang tak sempat ambil gambar. Memang syahdu la layan kenangan. Disini ada lah beberapa gambar y sempat aku snap melalui telefon bimbitku. So, kalau dah namanya telefon bimbit kan..
paham2 jelah kualiti gambarnya. tapi apa-apa pun, aku nak gak letak gambar ni.



Kitaorang p mentakab ikut simpang Temerloh



Dulu pemandangan kelapa sawit ni lah yang jadi peneman sepanjang 3 jam perjalanan nak sampai jengka.


Ni salah satu checkpoint aku masa atas bas dulu. Aku selalu tengok ni, rasa cam cantik je.


Ni pelamin orang kahwin tu. Ntah senior aku cakap nama glamor pengantin tu Duku. Aku ikut je sebab En Fadzly senior aku tu ajak En Wil, and En Wil lak ajak aku. Selain tu En Min pun pegi jugak. En Min ni satu batch ngan En Fadzly and bestfriend En Wil rasanya.


En Wil, En Fadzly dan En Min




No comments:

Post a Comment

Apa kata mereka?