Shoppe~In

SaHaBaT @ FrienDs

14 November 2009

Lap taman

Salam. hi..

hehe. lama dah tak tulis kan. bz. tapi ow dah lega sket. final report da anta. poster da anta HEA u print. tggal brochure tak wat ag n the presentation day. mase nk complete report nyer keje aku duk ulang alik putrajaya ke umah angah. hehe. mestilah kan dah expert u data2 aku angah aku.
:) tp wat keje ngan abg aku memg sama je ngan buat expert luar. heheh. strict taw. wat sendirik je sume, tarak manja2. kebetulan minggu ni mama dtg. so aku balik ag jumpa mama kt umah angah. mama dtg sebb nk jga budak2 tu mase ngah p kursus, tup2 angah cancel lak p kursus. adoiii.. org PPD slh anta nama. apelahhhh...

uishhh...lama plak intro aku. k lah. aku smpi pas zuhur. tasnim ngah tdo n ain duk kaco mama lipat kaen. hehe... duk lyn die main2 smpi tasnim bgn n aku pulak terngantuk2 sebab baru pas ujan lebat. hehe.. nk tdo memg tader chance lar, si ain selang seminit duk 'achu' jer...

pastu kul 5 angah kua p amek kakngah balik keja, time aku baru nak landing kat tilam. ngantuk sgt2 da. ain ajak p taman. aku ckp br pas ujan basah la ain. pastu die rengek2 ala2 nk buat ujan dlm umah plak. adoiii.. maleh aku dengor die merengek aku ckp

"yelah, yelah. cepat siap sape nak ikut achu gi taman"

oopss...lupe. taman kt sni maksudnya playground k. huhuhu. pas siapkan ain aku siapkan tasnim. sambil tu aku bebel,

"kakak ni, baru pas ujan nih. taman basah taw"

then die jawab,
"taper achu"

aku mengeluh jela. dah nak tu nak jugak. pastu die ilang jap p depan ke mana tah. then tiba2 jer die dtg balik dengan sehelai baju y macam aku kenal sgt. baru lepas guna kat dapur tadi.
tinggi jer die angkat kat aku baju tuh.(sila baca dengan nada kanak2 y memujuk baru belajar nak susun ayat..hehehe)

"nanti kite lap la taman achu kan. pastu ain bole main"

adehhh...alahai buahati acu, kain buruk aku lap sinki di usungnya. terus aku tergelak sambil jerit kat mama nak suh tengok sket ape cucu bertuah die nan sorang tu buat. tataw aku nak kate ape dah. very smart. hahaha
sampai time pakai kasut die duk seret kain buruk tuh. last2 aku cakap tinggal la ain kain buruk tu. aku pk kot tak pat men t bawak jer p jalan kat library n kolam renang kanak2 kat area bawah quaters angah aku tu. naseb la time turun tu, budak2 len da start men. so menan sume da kering leh la ain maen puas2 tanpa susah payah lap kan... sampai skang kalo au bygkan balik aku rasa nak gelak.

No comments:

Post a Comment

Apa kata mereka?