Shoppe~In

SaHaBaT @ FrienDs

05 June 2010

Macam2 hidupku

Macam nak cakap
macam tanak cakap
bukan ape
internet ni buat hal jer
dah due kali aku taip cerekarama hari ni
pastu tenet ilang
adehhh..
malas la nak citer
huhuhu...
so citer hal lain la plak
nak citer ape ek?
erm...
mungkin sal balik
sungguh jeles
cousin aku ag sebulan jer dah nak balik
huwaaa....
aku?
aku masih kena kerja
die students
abis sem dpt la terus balik
aku?
kena stay sini sampai awal bulan 8
huwaaaa...
nak balik
nak balik
nak balikkkkkkkkkkkk
tension nyer
aku selalu terfikir
berapa lama la agaknya aku akan ngajar disini
bukan terfikir sebab menyampah giler dengan tempat ni
tempat ni best ape
cume takleh la nak expect sume mknn M'sia ada kat sini kan
org2 die plak cne?
org2 Yemen ni
biase jer la
mcm org M'sia la
ade y mengade tu mengade la gak
ade y baik tu baik jer
memang mcm M'sia la
y tak berape tahan dengan y mengade ni jer la
kite ajar A die kate B ag advance
kite kate dah payah tu
kena belajar A dulu
die nak gak lompat ker B
pastu kite kate up to u
then die dtg balik kat kite
ngadu ag
payah la B ni
cari tu tak jumpa
cari ni tak taw
tu la
aku cakap
ketegaq!
degil!
buah nyo besaq tempayan duk atas kepala.
mcm mane nak pandai gune B
dah ngade tanak belajar A
A tu ajar dari basic die
kalo paham concepts baru la leh lompat ke B
mengada bukan men
pastu ada ag bunyik
soalan y Mr. tu buat senang sgt
diorang pon leh jadi lecturer
ohooo...
kite kesian kat die
tapi die perasan pandai
haa...
pastu skang
kite bagi betul2 standard dak2 M'sia beljar
haaa...
taw...
baru kenal ape maknenye bile spoon feeding ko da tader
rasakan
ko bising ag
sume pakat2 pulang paku buah keras
ko kata ko pandai
buat la
hahaha...
kelako kadang2
y tua2 bukan pelajar pun satu hal gak
bukan ape
diorang care ape y diorang suke jer
kalo benda tu diorang tak suka
sume orang pon tak leh
kalo benda tu diorang suke
orang tanak pon kena buat gak
nak kutuk orang sesuka hati
fizikal orang dibuat bahan mainan
membandingkan orang depan2 public no 1
haishhhh...
macam2 sungguh kan

No comments:

Post a Comment

Apa kata mereka?