Shoppe~In

SaHaBaT @ FrienDs

23 May 2010

Missed my country damn much!


These last few days past, i kept thinking of Malaysia.

why o... why..

huhu..


tak sabarnye nak habis ngajar u sem ni

nak balik M'sia u terchenta.


then aku pikir ag

agak2 nyer berape lame aku nak ngajar kat sini?

kalo boleh aku tanak la cepat sgt dah blah

n tanak lama sgt gak duk sni

pastu aku pk ag

t kalo aku dah lama kerja sni

kalo aku dh balik Msia agak2 org Msia sudi tak amek aku kerja n byr mhl sket?

ngeh3..

kalo gj nk mhl aje ekkk

hehe..


aku bukan pe

aku pk kalo aku keja kt Msia

aku leh nk blik2 kg lepak2 ujung mgu

tmbh2 t pas kawen

leh gak spend mase ngan FIL

leh gilir2 balik Pahang n Perak

huhu...

bile la agaknya ek aku dpt keja kt Msia tuh..


Rindunyer kat abah

rindunyer kat mama

rinduyer nak main buai tepi parit tuh..

rindunyer nak brg2 ats buai smbil tgk bangau terbang2 balik sarang

huhuhuhu...


Aku gk terfikir agak2 aku balik t anak2 buah aku tu still manja mcm dulu tak ngan aku

Please dun forget acu okes 4 the four of you

if u olls forget acu t acu nk nanes tanak berenti

huhuhu...


[notakaki] entry emo sudahhh...

No comments:

Post a Comment

Apa kata mereka?