Shoppe~In

SaHaBaT @ FrienDs

15 July 2010

16 days to go. Yeay!

Masalah ticket dah selesai
Alhamdulillah
Akhirnya...ticket kini berada dlm genggaman
tapi
bukan genggaman aku
dlm tgn paklong aku
ape2 jelah
y penting dpt ticket
and bukan YEMENIA

tak sabarnye nak balik
semalam last day bersama dgn delegasi dr UCSI
mujur y dtg sume happening jer
last before diorang balik bawak g borong Pashmina and chocolates di Bab Al-Yemen
Some of them memborong t-shirt Yemen

Tanye2 gak kot ade peluang kerja kt Msia ngan UCSI ni
pendapat diorang kalo dlm education ni
Insyaallah banyak peluang ag di Msia
sebenarnye aku tak kisah pon
just nak bile balik nanti ade kerja
tanak terkontang kanting mencari kerja
kerja2 admin pun aku tak kisah
tak semestinya nak ngajor jer

tp..
jgn salah tafsir lak
bukan aku nak balik terus y balik kali ni
balik lain kali la
balik kali ni kalo balik terus
macam tak berbaloi lak dtg sini
nak tulis dlm CV pun cm malu jer
pengalaman 2,3 bulan
kurang2 aku nak cukupkan setahun
or dlm maksud lain 2 sem
kat sini kalo aku stay lama2 tader chance la aku nak sambung master kan
seboleh mungkin aku nak jugak sambung master tu
kalo leh ngan UiTM
aritu dah terlepas satu peluang
sebab ape?
sebab
D.A.T.A.N.G
sinilah

Insyaallah sampai masanya t
aku nak apply semula
lagipun haritu the coordinator for that courses dah kate
taper sebab dah penah dpt offer
insyaallah
t boleh apply semula
harap2 nya gitulah
UiTM dulu kini dan selamanya
Malaysia tanah tumpah darahku
ngeh3
patriotik la plak

tapi memang pun
bile duduk kat negara org ni
terase lah y Malaysia tu sempurna sesangat
duk Malaysia gak y paling best

No comments:

Post a Comment

Apa kata mereka?