Shoppe~In

SaHaBaT @ FrienDs

08 July 2010

23 days to go

Malaysia owh tanahairku...
negeri molek amat ku cinta
yang ku puja sepanjang masa....
~~~lalalalala

yeah,yeah,yeah
ag 23 hari nak balik
tak sabarnye
rindu abah
rindu mama
rindu abg2 n kakak2
rindu dak2 tecit yang chomel..
hehe

kali ni tak balik ngan Yemenia dah
yehuuu...
kali ni kite nek burung gold yer
t kiter snap2 gambar ats burung old n post2 kat sini
nmpk burung gold ni mcm ag best dr burung yemenia
rmi juge y mengatakan ag best
tp kalo aku pun mase nek yemenia ritu mcm biase jer ase
y kurg best sebab sit die tegak giler jer kot
sakit badan sket
screen tv aku duk dpn sekali
so tader mslh
dpn mata jer
org belakang nasib lah
huhu
tgk kat website burung gold ade screen masing2
mantap la sket kan
hehe
pape pon aku just harap slmt bertolak n slmt smpi d msia
n jumpe my dear family

[notakaki] rindunyer kat dak2 tecit 4 org tu... by the end of this year akan jadik 6. yehuuuu

bestnyer nak balik
abah kurang sihat
baru ni abah demam ag
tak lalu makan sume
susah hati giler
tpon abah ckp2
plg tak tahan dgr abah nangis
gugur jantung
kalo la ade sayap
on the spot aku balik msia
ade sape2 y nak bg aku keja best tak?
leh aku dekat ngan abah
ade tak?
anyone?

No comments:

Post a Comment

Apa kata mereka?