Shoppe~In

SaHaBaT @ FrienDs

18 November 2011

Baby story

Malam kelmarin tak dpt nak tido. Tido asyik semput jer, dah tinggikan bantal badan lak sakit2. g opis semalam memang tunggu masa u balik jer. baby pun banyak menegeras, nak gerak, ketawa semua pun sakit.

Malam semalam alhamdulillah dapat tido. awal2 sebelum tido conquer semua bantal, sian org sebelah. hehe.. tinggal 2 biji jer bantal dia. siap bantal golek die pun kena kidnapped. tq abang.

citer2 kat senior2 kat opis, diorg ada y tanya dah rasa contraction ker? errr.... hehe. tk taw nak kata, tak pandai sebenarnye. sakit2 perut pun selalunyer nak membuang jer. tapi ade la jugak y rasa sakit peruttak selesa tu. pinggang, papan bontot jgn dikata la. memang sakit sepanjang masa. kaki lenguh2 tu pun teman sejati dah. baby ni suka benor duduk belah kanan, nurse ckp mungkin sbb aku suke tdo belah kanan kot. hehe... aku dah tido belah kir2, end up bangun2 aku ngiring ke kanan jugak. semalam aku dah ala2 separa lena jer, dengar husband kata " ai budak nih, tak tido lagi"..beria die tepuk suh anaknyer tido. mana taknya anaknye duk menendang mcm men bola jaring lg kt dlm tu. dah dekat kul 2 @ kul 2 dah time tuh. baby ni memang kalo babahnya y usap cepat jer dia gerak. sbb tu kalo die duk menegeras kat dlm aku mintak hubby y gosok2 panggil die. cepat respond. kat mama dia of course la die respond kan, dah 24 jam ngan mama. hikhik.... aku tak kisah pun die gerak2 time tdo tu, aku still dpt tdo jer wlupun terjaga sket2. tak la smpi mengganggu pun. babahnye riso anak tido lewat jadi mcm mamanya kot. kelawar! hehe... nak wat caner. aku ngan laki aku sama jer jenis tido lewat. aku kalo dpt ngadap internet or adobe photoshop or game memang lama la. bapakyer pun kalo dah ngadap komik, game tembak2 die tu pun berkampung la depan pc. harap2 anak kuar t kecik2 ni tdo normal. kang 1 family kelawar. hehe...

ooppsss!!! dkt kul 9 dah. mau mandi g keja. jumpa lagi. doakan ira selamat bersalin yer n baby sihat2 jer.
assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment

Apa kata mereka?