Shoppe~In

SaHaBaT @ FrienDs

06 April 2010

Fenin~~~~

Tiap2 hari emo.
Mane tak fenin.

Pagi tadi aku dah emo sebab si pak arab kat malaysia tuh.
kes nyer all the books that needed to teach the students not available in here.
so memang la kena import buku2 aku ke sini.

pastu urusan import-mengimport ni kena contact ngan wakil university kat sana.
seorang pak arab y ngah complete PHD kat UM,
ble cerita sal deals wit Yemeni ni,
memang ni la masalahnye,
kalo kat Malaysia sume asyik kutuk janji Melayu,
tapi rupe2 nyer bile deal ngan depa ni,
barulah ku kenal janji Arab.
Janji Melayu akan hanya 5-15 miniy lewat.
tapi...
kalo janji Arab
mesti paling cepat akan jadi 2 jam lewat.


semalam nye meeting die kate abg aku y cancel,
dah janji awal pastu nak jumpe lewat, mane leh.
abang aku tu anak kecik deret2 dah.
bni ngandung plak.
mesti la tak proper nak kua umah lewat2.
ingat cam diorg ker,
spent time hanya u chew qat.

pastu tadi jnji jumpa kul 2 len tempat lak,
kt UM.
kol 2 pegi die leh tutup handphone,
y angah aku kul 1.15 habis keja kelam kabut speed ke KL,
sampai2 kol ornyer leh tutup phone.
Cantikkkk!!!
aku dah serba salah
kesian kat angah,
yela abg aku tu bukan supe kebykan lelaki
aku taw rutin die,
kalo ptg tader tuition,
mesti nk balik cepat,
nk tlg kemas rumah n msk2 sebab kngah lum balik ag,
pastu mlm nk g ngajar tuition lak
kesian abg aku!!!

( abg aku memg mithali okes,
dr zaman remaja ag memg die akan bgn pg2 n kemas rumah,
tgahari die akan cipta pelbagai resepi baru dgn ape saje y die jumpa kat dapur,
sila jgn ingat abg aku lembut okes,
abg aku memg jenis pengemas
warak sket
aku plg takut nk dekat kot2 tbe2 kena ceramah or die bukak tazkirah ker
tp tu dulu2 la
skang ni aku rajin da dgr
sdar aku da makin tua
kena la amek peringatan atas benda2 y aku alpa)

(oi pesal aku cerita mcm nk promote abg sendirik nih?? tidak. sori2. aku just tanak korg pk abg aku lembut jer. dunia skang ni kdg2 ble kite ckp lelaki ngemas ker, msk ker org ingat nyah. tula mslhnyer)

Last2 dpt gak contact makhluk Allah tu,
die kate die ade kelas n takleh jwb phone
mslhnye mcm mane nk jwb pun kalo dah pegi switch off kan
aku tak kesah kalo memg gtu
mslhnye dah taw ade kelas buat janji time tu
saje nak suh org tgu awok kan???

tlg la ajar mereka2 ini bagaimana nak menepati waktu.
pleaseeeeeeee!!!!!

whatever pun aku bersyukur y si uncle ni menerima buku2 tu dgn tanpa byk kerenah
skang aku tgu die deliver buku tu kesini
tlg la smpi ontime.
aku ngah pupuk diri bersangka baik nih.
jgn lah meluluhkan semgt aku

No comments:

Post a Comment

Apa kata mereka?