Shoppe~In

SaHaBaT @ FrienDs

05 April 2010

Entri Emo

Nape ek aku emo rini?

Okes mari list.

Sebab rase mcm menyampah jer dgr org tuh berkata2.
Dah orang bagi peluang bercakap, byk cakap lak kan.
Tapi aku wonder, sape ek y ckp diorg gtu?
Taper la, y penting aku tak cakap.


Sebab kedua,
aku rasa nak anta jer diorg nih g belajar kat tempat aku,
banyak lak bunyi
jadual berubah la ape la
Hello!!!
kt tempat aku nun,
aku nak tgk ko berani tak nk komplen jadual berubah or tak.
Ko g la jumpa TNC tgk,
kot nk tgk byg TNC pun tak dapat kot.
Nyampah taw..
budus sumbung tol!!!
actually aku tak la benci ker ape ker,
cume geram jer,
umur 19 tahun tp pikir mcm 12 tahun
penin aku.

Bila pk balik betul la kata uncle aku sebab ape Rasulullah saw turun ke negeri2 Arab ni,
sebab diorang memg sgt tettt!!!
Kalo org Malaysia pun tetttt gak mesti Rasulullah saw pun turun Malaysia.
Contoh la kenape diorg sgt tettt!!!
Kite Malaysia baru berapa tahun merdeka tapi kita dah berpuluh kali ganda maju dr die
die dah beratus tahun
ape pun tadak
i luv this place because of the scenery and everything
but melayan kerenah org kaya ni memg sakittt!!!

tapi bukan semua la..
ramai gak yang nice..
biase la kan,
bukan semua orang sama
:)

and ape2 pun
aku akan tetap share ilmu yang ada u diorang
sama2 belajar
insyaAllah


No comments:

Post a Comment

Apa kata mereka?