Shoppe~In

SaHaBaT @ FrienDs

15 April 2010

Out of control

Semalam hari bersejarah lah kot
sebab ape?
entahlah..
for the first time nangis bagai org giler sebab tension gler
sungguh lama asenye tak nanges mcm tu
hebat tempat ni
berjaya buat aku nanes
ujan airmata sama lebat ngan ujan kat luar

semalam aku ngah rase serabut ngan kerja y tbe mcm sume urgent tuh
mgkin emosi aku gak kot y tak bape stabil
duk msg2 ngan my dear pn aku asik rase kecik hati jerk
padahal sembg cm biase
pastu nk kate tak dpt balance ngajar
hal2 mengajar semua almost done
mgkin aku terlalu pk serius kot

nak jadik cerita lak
bku2 aku y plan nak dihantar dr msia plak cancel
sedey dah part tu
then dpt lak email angah tnye buku dah smpi lum n senarai buku y dihantar
y sebenarnye org y buat delivery 2 tbe2 telah cancel kan

aku dah tahan2 air mata
pastu tg bwh sekali angah tnye kabar aku
hal tggal cne, mkn cne, g keja nek ape
suh cte hal aku kat sni cner
memg automatik aku melalak la

huhu
tapi ase mcm ade org dgr lah
pastu aku dha redha
basuh2 muka
tbe2 jer mcm diorg2 ni dtg pujuk
errr..
yeker pujuk?
ke aku jer y terperasan nih
=)
ngeh3..

arini
opah lak tnye aku
mcm mane sume hal peksa tu
siap dah
huwaaa...
mcm sume tawu jer aku nanesss
sori lah
saya emo semalam
sy tbe2 rindu nak ckp2 ngan abah
sy tbe2 rindu nak peluk2 nanes2 kat bestfren sy
sy tbe2 nak peluk2 anak2 sedara sy
sy tbe2 rase nak gelak ketawa ngan abg2 sy
sy ngaku sy manja
tp
sy cube jadik kuat
insyaAllah




3 comments:

  1. stress le tu.. sabar n pujuk hati tu

    ReplyDelete
  2. Xper2 sekali sekala.... huhuhuhuhuhu

    ReplyDelete
  3. @kak maiyah - okes kak. tq =)
    @anonymous - huhu.

    ReplyDelete

Apa kata mereka?