Shoppe~In

SaHaBaT @ FrienDs

14 May 2011

Morning Sickness


Actually aku ada set satu entry y patut dah auto published kul 10.30pg semalam, ku tunggu punya tunggu tak kuar2 juga entry, nak g dashboard ape sume pun tak dapat, asyik masuk blogger status jer. katanya nak update widget ape tah, kira miantenance la, which means sume entry semalam akan tak appear sekejap, tp nampaknya ni memnag tak appear lansung nih, aku g kat aku nyer senarai post sume dah takder. huhuhu... beria2 aku menaip. hilang!!!! sedih mak..

Taper dengan gigihnya mari la aku citer2 semula hal semalam tuh. aku cite sal morning sickness, and pasal entry y sebelum nih aku ade tersalah fakta sket. gara2 mengira pregnancy calculator di tengah2 malam sambil tutup lampu. haha...cik abang dah tdo, dah gigih sangat nak taip snaggup dlm gelap, sekali salah pulak. eh panjang pulak!! apa y salah? actually i just reached 10 weeks pregnant by 10th may, which means my 11 weeks pregnant is on 17th of May not the same day as previous entry.sorry yer.

Cerita ceriti sal morning sickness ni, aku pun harus rename it like sarah said in her blog. the picture also taken from her blog. sebab apa aku cakap aku harus rename ialah aku tak mengalami die di waktu pagi, bile2 jer leh rasa. biasenyer aku rasa loya bila terbau, ternampak even terbayang makanan2 y bersantan( y still terasa gile rasa santan bile makan) dan berminyak. Kesian encik hubby y peminat kari bini dah lama tak masak kari. hehe... boleh kot masak tapi aku kena buat y light one. ade gak rasa best gak kalo wat kari daging cicah2 ngan roti kan. macam teringin nak belajar wat roti canai, tak taw la jadi roti mende. hikhikhik...

pastu aku kerap gak diserang sakit pala tak taw la ia sekadar morning sickness atau kena high blood pressure (HBP) lak. harap2 nye jangan la. yelah, kan masa mengandung nih, kadang2 org akan diserang HBP dan kencing manis.

No comments:

Post a Comment

Apa kata mereka?