Shoppe~In

SaHaBaT @ FrienDs

04 March 2012

Direct feeding in supermarket without nursing room

Tadi gi tesco shah alam tu. mula2 jalan ok jer, aulia tido lena dlm stroller. dah lam tu dia jaga. dalam hati da risau dah pikir jap lagi mesti die nak menyusu since last die nyusu dah lama. die jaga dah agak lama pusing2 die pun start merengek. aduiii... kesian tengok die merengek. punya la besar tesco shah alam tu, haram nak ade nursing room kan. aku sebagai loyal customer die sangat frust ok. last2 aku masuk jer bilik persalinan wanita. bersila la aku kat situ menyusukan aulia. so kawan2 kalo terdesak leh la wat gini unless u all terer susukan baby dlm sling. memang takde masalah. ini jelah tips pendek aku.

aku rasa tesco da cukup kaya ramai org g kat die, takkan nursing room sebijik takleh bagi ha? bukan suh letak sofa pun. lantai kosong pun takde hal as long as ade private room untuk direct feeding. rasa2 leh tak suggest kat tesco management issue nih?

after nyusukan aulia kat bilik persalinan tu, she was looking at me direct to my heart as if she was saying to me "tq mama, coz sanggup bersila atas lantai bilik persalinan ni. walaupun orang lain pijak2 jer lantai tu". happy tengok die dah kekenyangan n buat mata bulat die. being a mama now i knew how hard my late mak and abah raised me up. semoga syurga lah tempat kalian berdua hendaknya. OK SAD MOOD IS BACK. SEBELUM AKU MERABAN TEBEN LAGI BANYAK, BAIK LA STOP KAN...

till then...wassalam.

No comments:

Post a Comment

Apa kata mereka?