Shoppe~In

SaHaBaT @ FrienDs

05 March 2009

Di Sini Ku Berdiri

Hari ahad yang lepas, setelah seharian menyemak di ofis si dia ( his officemates n him were doing ot), akhirnye tibalah masa nak balik. Aku yang keboringan di rumah sewa yang tak rasa cam umah...segera mengeluarkan idea kalau2 akan di layan.. request yang aku buat berbunyi lebih kurang begini...

" Boleh tak kita g somewhere yang ada scenery, y boleh merehatkan mata "..

Jawapan diterima...

" Hari nak hujan nih... lau g tugu sempat kot..."

Akhirnya sampailah aku di tempat yang bernama Tugu Negara ( National Monument) tersebut, lokasinya ialah Taman Tasik Perdana.. ( fakta lainnya, inilah first time aku sampai situ, dah tua bangka dah baru sampai. Hahaha, aku memang kurang patriotik sikit, tak bermaksud aku tak menghargai jasa2 mereka, tapi tak semestinya letak bunga kat tugu baru menghargaikan? Kalau diutuskan dengan sekalung/seuntai doa lagi afdal kot... hehe. Tapi sekarang dah sampai dah pun...)



Inilah Tugu Negara( our National Monument)
~besar tau, setakat aku berdiri mcm sebiji buah epal tepi bulldozer jer~






Dan akhirnya inilah rupa aku sebelum balik
~terpaksa jd kura2 u melindungi laptop~


Handsome tak mamat nih?
~aku candid gambar dia, jgn la dia perasan :))~

4 comments:

  1. siapakah mamat hensem itu? huhu......???

    ReplyDelete
  2. buahati pengarang jantung dinda....
    mwahahahaha...

    ReplyDelete
  3. itu wildanul sukri kan? dia member aku masa sekolah dulu...

    ReplyDelete
  4. adeh, glamer sungguh yer gmbr awak en. wil.

    buat anonymous, yelah. itu syukri kwn awak lah kot. :) tapi ni sape ek?

    ReplyDelete

Apa kata mereka?