Shoppe~In

SaHaBaT @ FrienDs

20 May 2009

Philharmonic Orchestra dan Si Pencuri Kasut

Hihih :)
Tengok tajuk macam tak percaya lak aku pegi menda nih.
Ntahlah rezeki datang dari si dia yang tetibe memberi undangan. Heheh..
So, seawal kul 3.30 ptg tadi aku dah bertolak dari umah ke KL. Padahal masuk kul 6.15 ptg. Tapi kira bagus aku p awal, lau tak alamat lah lambat, sebab sampai kat stesen angkasapuri tadi leh lak komuter tu duk be'relax'2 situ. Ha taw apsal? Mesti r korang tak taw kan, sebab aku belum bagitaw. heheh *sengal sendirik*

sebabnye..
Rel kat stesen KL Sentral penuh. Komuter tuh tader tempat ak masuk. Ape daaa.. kate stesen besar. Ini macam punya kes pun ada kaaa??? Sape la yang arrange jadual sampai leh clash gitu. Rasanya driver tuh da bawak ikut had laju dah. *Tapi...had laju ketapi baper ekkk???*

Heheh.. Akhirnya penantian berakhir apabila sampai gak tempat checkpoint aku. Maner lagi kan.. mestilah office si dia. Kul 5.45 kitaorang bertolak g KLCC since the show will be perform at that place. Dah jammed plak, bukan kesesakkan lalu lintas ape, semua kenderaan di stop kan untuk memberi laluan kepada Agong and the delegation. Adalah tu hal penting yang nak diuruskan gamaknya.

Last2, 6.20 ptg baru sampai. Kami berjaya mengambil seat sebelum acara bermula walaupun jenuh berkelam kabut selibut. Heheh *bahasa apakah itu???* The singer and all the musicians were awesome with their performance. The dancer ade masalah sikit, tapi tak mejejaskan performance pun. Still mantap. Vokal diorang memang bagus bagi aku sebab tak pakai mic pon suara diorang leh didengari the whole hall and it is still very nice. Kalau kita dah jerit kuat2, alamat segala sumbang mambang akan memunculkan diri.Heheh.. Tapi yelah,orang tuh dah keja dia hari2 melalak jer keja, mesti r baguskan?

Tapi ape2 pun. Aku rasa tak rugi lah aku memonteng kelas petang tadi. Heheh. Nakal sungguh aku. Yelah, lau aku pegi kelas, the consequence is i can't manage to be there ontime. Then, alamat tak dapat masuk lah. Dan alamat jugak dapat melihat muncung si dia. *Opss*

Dan yang malangnya time balik baru aku perasan, selipar si dia yang ditinggalkan kat bike kat parking sudah selamat di songlap entah siapa. Termasuk juga sebelah glove nyer. Ape ke masalah, songlap sebelah. Kudung tangan sebelah agaknya si pencuri itu. Itu sebab curik sebelah jer. Bongek punya manusia *Manusiakah anda?*. Kasihan si dia ku sayang, kena beli baru lah nampaknya. Senyap tak berkata2 aku melihat mood yang ceria pas kua show tadi da jadi mood swing2. Takut aku nak bercakap, kang salah cakap aku gak yang tertempias amarahnya. Maner aku nak tepis?payung pun tak bawak. Huhuh.

No comments:

Post a Comment

Apa kata mereka?