Shoppe~In

SaHaBaT @ FrienDs

11 May 2009

Oyayeyayoooo..

.Yeh...sabtu lalu aku telah selamat kembali ke kg..sungguh terharu setelah 5 bulan tak balik..
selalu abis2 rindu pon pegi umah angah je sebb dekat..sem y sgt padat..seb da berjaya harungi..

Haha..mesti ada y kater aku kepoh jer..baru 5 bulan tak balik sudah bising.
Heh! peduli ape aku, mak bapak aku, kg halaman aku, mesti r aku rindu. korg tak rindu family korg mana leh nak samakan ngan aku. aku sgt hargai kewujudan seluruh keluarga aku disamping aku. waktu senang dan susah.
Hehe.. Melalut sudehhhh...

Balik ni abah and mama dah prepare bahan2 laksa, sebab diorg taw makanan favorite aku tuh.
hehe, tapi aku lah kena buat. Baru nak curik tidur lebih, belum sempat lagi matahari nak memanaskan bilik aku, dah dekat 2 kali abah aku suruh bangun. Panggilan ketiga, terus aku bangun duduk tegak.
Haha..

sebabnye..

"Adik bangunla, buat laksa tu"

Hurmm...
Berjaya gak abah menyeru anak dara seekor nih bangun ( Oops..aku maner ada ekor da..).


No comments:

Post a Comment

Apa kata mereka?