Shoppe~In

SaHaBaT @ FrienDs

26 June 2009

Hometown here i come!!!

Halooo..

Hari ni nak cerita ape ek?? Hurmmm... mari perah2 otak cari idea..
Tinggg.. mentol lampu sudah nyala. Means? Idea sudah datang..

Kite start ngan semalam yer. Semalam kul 2.00 pm dah dapat golek2 atas katil. Lindunyer ngan katil nih. Hehe.. Tapi tak boleh nak enjoy2 sangat sebab due date u system dah dekat. Malam semalam plak hujan + badan letih giler tak cukup tidur dan kena lambung2 atas bas. So memang tidur nyenyak sampai mimpi pun tak peluang nak celah. Kesimpulannya, semalam tak dapat stay up nak buat keja.

Hari ni, dah sambung buat keja balik. Tadi nak edit satu table nih, pastu asyik takleh jer. Error po kobondo ntah.. Haila,haila..

So, amik keputusan nak drop jer table tuh n wt semula. Tengah2 hari mata pun start ala2 separuh terpejam, tapi tangan kena jalan gak. So, aku pun tak sempat bismillah, tekan DROP. Sekali haaa.. amik kau!!! Bukan drop table, drop satu database terus. Baru perasan. Rasa macam nak menjerit and garu2 rambut sampai jadi macam rambut Alleycats. Tapi ner boleh kan.. t mau abah aku fikir anak die dah gilos men komputer punye pasal. Haha.. Last sekali aku amik bantal n picit bantal tu kuat2 lepas geram. Rasa macam nak hempas2 barang, tapi memang salah tgn sendiri plus cuai. Tengok laptop pun rasa bak campak kat luar bagi jatuh jadi baja pokok rambutan jer. Tapi kang eden jugok y rugi.. Hailoh, hailoh.

Hurm lepas bantal itu ku picit2, amik deep breath and tatih2 wat baru. Setiap table and anak2 die wujudkan balik. Kena telly(betul ker eja gni?) ngan yang dalam coding gak, so tengok balik kat koding. Kang tak telly kang nak akses data pun tak dapek.

Yang kelakarnye abah perasan gak anak die ilang akal kejap. haha.. Elok jer die tanya..

"Kenape?"

"Ni hah, data ilang. Salah tekan. Geram tul."

"Owh, ingat ape. Sampai tergolek2 atas katil tuh."


Ehhh..aku golek2 ek?? Ha'aaahhh.. Sambil aku picit2 bantal tu, aku wat aksi guling-guling macam tenggiling. Hahaha.. tension bile part2 kite duk keja masa tu lah jugak segala macam benda nak jadi. Mau jadi tak center kejap. Ntahapahapantah jer la aku pun.

Harap2 sempat lar siap. :)

No comments:

Post a Comment

Apa kata mereka?