Shoppe~In

SaHaBaT @ FrienDs

13 April 2011

Daging Goreng dan Sayur Air Bayam Merah


Salam kawan2. sekali lagi entry terlambat. hehe. Bagi dinner malam rabu aku sempat la menyiapkan 2 benda mudah nih. Simple, lazat dan berkhasiat gitu! hehe... Last stock daging ni selamat digoreng bersama bawang. Imagine la bau daging y sedap tuh plus dengan bau bawang yang wangi bile digoreng bersama. Haishh!! aku telan air liur lagi. masalah2. setiap kali buat entry makanan tukang taipnyer y lapor sekali nih. hehe...

Layankan pulak daging goreng tuh ngan sayur air bayam merah nih. aish..hirup2 la jugak kuah nyer. bayam merah ni, dua benda jer y aku minat buat. sayur air dan sayur lemak. memang ala2 masak malas dan nak cepat siap, tapi sedap dan berkhasiat! tumis jer ngan ikan bilis mula2 tuh, rasa manis die tuh bile sebtai ngan sayur, sedap!!! ada lagi sket stock sayur bayam tuh nak wta menda tah. buat nasi goreng bawak bekal p opis pun cantik gak. selalu2 nya lauk2 malam aku masak lebih sket u baak bekal p kerja esokknya. y ini aku tak bawak sebab my hubby bg2 hint ala2 nak bawak bekal sebab nampak cam aku masak nasi lebih banyak. hahaha.. tapi sebenarnya y lebih banyak tu still cukup u sorang jer. So i tak bawak pun bekal ari rabu lepas. tapi i dah hantam makan banyak2 malam tuh. i kan kuat makan!!! hehe :)

No comments:

Post a Comment

Apa kata mereka?